Лікар зі Львова заявив про новий вид ускладнень після COVID-19

Автор
Оксана Руда
Дата публікації
Перегляди
50к
Лікар зі Львова заявив про новий вид ускладнень після COVID-19

фото / Гнат Герич, Facebook

У пацієнтів після лікування коронавірусної хвороби препаратами для розрідження крові може виникати кровотеча, наголошує хірург.

У Львові за останні 20 днів на операційний стіл потрапило вже троє людей з кровотечами, які лікувалися від коронавірусу. У двох лікування вже було на завершальній стадії, а останній лише недавно його розпочав.

Про це розповів завідувач першого хірургічного відділення Клінічної лікарні швидкої медичної допомоги Львова Гнат Герич, пише ZAXID.NET.

"Такий вид кровотеч, на мою думку, є новим видом ускладнень, які виникають внаслідок лікування коронавірусу антикоагулянтами (препаратами для розрідження крові - Ред)", – каже Гнат Герич.

За словами хірурга, останні пів року такого виду кровотеч не було, а за 20 днів сталось аж три таких випадки. Днями у Клінічній лікарні швидкої медичної допомоги прооперували львів’янина з таким діагнозом.

Чоловіка до лікарні перевели з однієї із "ковідних" медзакладів Львова. Він скаржився на біль у животі, мав підвищену температуру тіла й лікарі цієї лікарні запідозріли у пацієнта апендицит або інші проблеми з органами черевної порожнини.

Та обстеження на комп’ютерному томографі (КТ) показало, що у чоловіка в заочеревинному просторі скупчилася рідина. Пацієнта відразу взяли на операцію.

Під час оперативного втручання хірурги виявили гігантську гематому, багато масивних згустків крові без явних ознак ушкодження якоїсь судини. За словами хірурга, вилилося приблизно 1,5 л крові, хоч явно ушкодженої судини не було.

"Ці масивні згустки крові організм самостійно не може розсмоктати, їх слід було терміново забрати. Без операції вони могли інфікуватися і призвести до важких гнійних ускладнень і сепсису (зараження крові). Це важка ситуація. З одного боку хворому слід давати препарати, що розріджують кров, бо без них можуть утворитися тромби і виникнути тромбоемболічні ускладнення, що загрожують життю, з іншого – вони ж можуть спровокувати масивні кровотечі, які також є загрозливими для життя хворого", – каже лікар.

Нагадаємо, раніше хірург Гнат Герич повідомляв, що тривале лікування коронавірусу антибіотиками може призвести до важкого запалення кишківника.

Наступна публікація